Årsmöte 29/1 2011

ÅRSMÖTE MED EFTERFÖLJANDE MIDDAG

Den 29 januari  var det dags för årsmöte med avrapportering av aktiviteter och resultat för SHRFs första helår. En stor del av föringens medlemmar deltog på mötet och middagen på Hasselgården

Bild ”Årets utmärkelser”

Sammanfattningsvis var 2010 ett framgångsrikt år för SHRF. Våra ryttare plockade många rosetter på tävlingsbanorna, från clear round till medelsvår nivå. Vi fick med hjälp av överskott från tävlingar, stöd från sponsorer och bidrag från ”Idrottslyftet”, SISU, distriktet och så vidare möjlighet att ordna en rad aktiviteter, både träning, föreläsningar och kurser.

Bild ”Årets ponnylag”

Alla deltagare i föringens lag fick diplom för sina fina insatser. Diplom & blommor fick också de mest framgångsrika ryttarna i varje ponnykategori och junior & senior för häst. De ryttare som representerat föreningen på arrangemang på SM-nivå fick ta emot stimulansbidrag.

Bild ”Stimulansbidrag, årets lag häst, årets ryttare olika kategorier”

Sist men inte minst delades diplom & blommor ut till föreningens mest framgångsrika ryttare, alla kategorier 2010; Jenny Jansson. Utmärkelsen årets prestation gick till Laura Hallberg som segrade i Agriahoppet i Globen och tillårets funktionär utsågs Rolf Hallberg för sina insatser med föreningens säkerhetsplan.

Uppdaterad: 08 JUN 2016 02:55 Skribent: Mona Bengtsson

Våra samarbetspartners