Årsmöte 2018

2017-11-27 08:55
Den 4 februari 2018 höll SHRF årsmöte, allt från mötet och den efterföljande middagen med utdelning av utmärkelser nedan.
  • Uppdaterad: 2018-05-10 09:05

Valberedningens förslag

Verksamhetsberättelse

Motion från styrelsen /  (med underskrift)

Som vanligt delades det ut utmärkelser till våra duktiga ryttare och medlemmar:

Under 2017 har SHRF haft lag i Bohuscupen, ponny och häst, division 1 och elit på ponny. Traditionsenligt förärades ryttare och lagledare med diplom.

Nellie Danielsson fick hämta flera utmärkelser; Årets b-ponnyekipage tillsammans med Hellenius, Årets ponnyryttare och Årets junior. Josephine Massaro fick pris för Årets unghästekipage, en utmärkelse hon delar med Therese Reimerz. Linda Johansson blev Årets ryttare häst. Ebba Rindestrand och Nellie Danielsson fick lika många röster i omröstningen om Årets prestation.

Ebba Rindestrand utsågs till Årets kompis, Rebecka Antonsson Årets hästsportare för sina framgångar i fälttävlan, Jannika Dahlbom blev Årets funktionär och Malin Larsson avtackades för sin tid i styrelsen.

Sanna Tegenfeldt, Ronja Nåred, Mollie Örtendahl och Nellie Danielsson fick stimulansbidrag för sitt deltagande i finaler såsom SM, Sveland Cup och Sverigeponnyn. Linda Johansson Årets ekipage häst tillsammans med Take It Easy, Nellie Danielsson med bucklan för Årets b-ponnyekipage.Mollie Örtendahl och Poetic's Irish Cream blev Årets d-ponnyekipage och i kategori gick utmärkelsen till Anna Åström och Chinchilla.

Skribent: Annika Grundberg
Epost: This is a mailto link

Våra samarbetspartners

Sveland-logotype